lördag 25 oktober 2008

Endast mamma är vaken....

Så var det lördag igen. Alla sover utom jag. 7-åringen somnade i soffan igår kväll och sover där fortfarande. Klockan är 08.48. Måste be om hjälp för att få rätt tid på mina bloggar. Veckan har väl varit sådär. Mycket up and downs. Tur att jag övat på att vara här och nu. Sammanfattningsivs så känner jag iallafall just nu att det mesta under veckan har varit positivt. Igår var jag hos frissan. Jag hade tid kl. 11.00. Har sovmornar tillsammans med alla barnen på fredagar. Det är så skönt! 7-åringen börjar kl. 10.00. Jag har arbetstid från kl. 10.30 men igår tog jag halv semesterdag. Vad är det hos mig som gör att alla frissor anförtror mig sina problem? Jag trodde att det vanligtvis var tvärtom. Jag var hos en ny frisör igår för min gamla har flyttat. Den här salongen var urtjusig. Green-line heter den och det mesta var grönt. (De använder ekologiska produkter också). Förutom klippning kan man få manikyr/pedikyr och massage m.m. De sålde smycken och jag köpte ett halsband. Urskönt att bli friserad - synd att det inte är gratis. 310 kr kostade det.

Inga kommentarer: