torsdag 12 maj 2011

Nu har jag rusat klart

Nu har jag deltagit i Vårruset 2011. Jag rusade runt 5 km-banan på 51 minuter och spurtade förbi flera av mina arbetskamrater vid målgången. Det var nog för att jag var så vältränad som det gick så bra. Jag har legat i hårdträning sedan i lördags. Singelmamman ställde upp som min PT lördag/söndag. I måndags hade jag en vilodag. Tisdag powerwalkade jag 2,6 km och igår ägnade jag mig åt mental träning.

Minstas första kommentar när jag kom hem ikväll: "Du blir inte precis smalare". Det var menat som en komplimang.

Imorgon tänker jag försöka ta ut lite av all den övertid som jag samlat på mig den senaste tiden. Ska försöka sluta arbeta redan kl. 15. Tyvärr är jag på studiebesök imorgon och även om jag slutar kl. 15 så kommer jag inte vara hemma förrän tidigast kl. 16. Sambon börjar bli lite småirriterad över att jag jobbar så mycket nu förtiden.

Nu ska jag titta om jag är med på lokalnyheterna på TV.

2 kommentarer:

Anki sa...

Ha en riktigt skön helg! :-)

4U2 sa...

Blogger visar tydligen gamla inlägg bara ... ha en fin dag iaf!