söndag 16 februari 2014

Neej

När jag känner efter så mår jag inte alls bra. Det beror nog inte bara på det alldeles för starka kaffet som jag just drack. Jag är så trött på att tänka "sen ska jag". Jag vill att sen ska vara nu. Jag vill få ordning på ekonomin. Jag vill att Sambon ska må bra. Jag vill resa. Jag vill shoppa massor till mig själv och andra. Jag vill ha det bra på jobbet. Jag vill besöka vänner och släktingar.  Jag vill gå på yoga tre gånger i veckan. Åhhhh pust!

Jag har sex (6) veckor semester i sommar! Sen... Nu ska jag sluta känna efter.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Håller tummarna för att allt det är kommer.

Någon gång.

Och att du får må lite bättre nu på en gång.

Knasterfaster sa...

Katarina: tack. Bara februari tar slut så kommer jag i alla fall känna mig bättre.

Sus sa...

Hörrudu, om man inte tänker efter känner man inget. Man måste känna för att kunna leva.

Och lever man inte är man död. Typ.

Knasterfaster sa...

Sus: just nu är jag död typ.