lördag 16 april 2011

Intervju med Vildflamma HTC



Hur gammal är du? 29 år.
Vad står HTC för? Helvild troschock hihihi. Nej, det betyder Har Testat Cannabis.
Vad har du för fritidsintressen? Cykling, simning, långfärdsskridskor, längdskidor. Bodypump. Jag samlar på dalahästar. Jag driver min egen site. Jag gör mina egna ryakuddar. Jag har en hund, en griffon bruxellois, som jag tävlar freestyle med. Jag umgås med mina underbara vänner.
Vad har du för klädstil? Jag älskar allt från lusekoftor till galaklänningar. Helst går jag klädd som nu med en snygg top till ett par Stitches. 
Vilken musiksmak har du? Jazz. Jag är kusin med Jonas Kullhammars frus systers mans bror. 
Hur länge har du varit Sambons mobil? Nu är det så att han så att säga inte äger mig. Han köper mina tjänster skulle man kunna säga. Hi hi 
Hur hamnade du hos Sambon? Ja, inte var det av en slump i alla fall. Han är en man som vet vad han vill ha. Han valde mig för att jag motsvarar hans behov. 
Hur är det att vara Sambons mobil? Han ägnar mig stor uppmärksamhet och svarar på minsta lilla signal. Han är inte så jet set som jag skulle önska men det är ok. Det är spännande saker på gång just  nu (så hemligt!) . Jag är lite orolig för att han kommer att överge mig för en annan men jag ska verkligen visa vad jag går för så att han känner att han inte kan leva utan mig. Jag har mina knep. *skratt*

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Den var bra!
Heja HTC ;)

Fru Venus sa...

HA HA HA HA! Jag vill också ha en sån! Och dig på besök :-)) KRAM