söndag 1 mars 2015

Dagarna de går och går efter varandra

Det känns tryggt när livet bara lunkar på.
Mina veckor i långa februari har sett ut ungefär så här:
Jobbat måndag till fredag. Tisdag träning och torsdag träning kl. 17 (hemma eller på jobbet).
Lördag: Frukost vid tv:n. Lång promenad med Sambon. Sorterat reklam och delat reklam tillsammans med Minsta. Smoothie till lunch och kanske ett stekt ägg. Lördagsgodis till eftermiddagsfikat.
Söndag: Bara varit. Lagat något extra gott till middag. Yogat.
Igår gick Sambon och jag till Stadium
Jag köpte trosor till mig. Förra gången vi gick dit köpte han kalsonger till sig. Det är rättvist.
Största har lovat att komma hit med en matlåda till mig idag! Tur att han har ett så fint kök i sin lägenhet för han tycker om att laga mat.
Idag är det 1 mars och det är vår!

Inga kommentarer: