tisdag 4 november 2008

Måste passa på...

Sambon åkte till frissan för en stund sedan. Han ringde dit strax innan och hon(?)sa att sex skulle passa bra!? Jag passar på att blogga. Hoppas att han även köper något till nästan 13-åringens 13-årsdag. Han vill helst ha något dyrt. Som t.ex. Rockband till Wii eller en ny elgitarr eller något annat som kostar minst 1000. Hur har han blivit sådan??? Han vill ha en gammal damcykel också och de kostar också för mycket. Jag tror jag skall ge honom en flygande och skrikande apa i rymdräkt - den kostar 79 kr.
Imorgon skall jag vara med 7-åringen i skolan hela dagen. Jag är med för att jag tycker att det är kul!!!
Nu är nästan 13-åringen här och tjatar om Rockband. Han har ett eget riktigt rockband - de heter Hi voltage.
Slut för idag

Inga kommentarer: