lördag 9 maj 2009

Nöjesnytt

Idag har alla i familjen fått göra det de allra helst ville göra. Sambon har vindsurfat, tonåringarna har suttit vid sina datorer, 8-åringen har varit på LekoBus med 3 kamrater och jag har städat i garaget. Alla är nöjda och glada. Jag tycker faktiskt det är kul att städa i garaget. Jag har stora planer för att göra om garaget till ett tillhåll för ungdomarna. Sambon är rejält mör efter årets vindsurfpremiär. Han har precis gått och lagt sig - först av alla. 8-åringen är uppe fortfarande så jag måste göra ett kort inlägg. Det är sambons tur att "natta" men han orkar inte "tag tag i det".

Jag lämnade plasma i torsdags så nu vet jag vad jag väger...68,8 hm. Då har jag alltså vägt över 70 kg!!! I går var jag och tränade igen.  

Igår var jag tittade på "S" nya lägenhet. Åh vad jag är avundsjuk! Jag vill också ha en egen lägenhet att inreda helt som jag vill!!! Lägenheten var så charmig. Det är en 2½ tror jag. Den har en stor möblerbar hall med öppenspis!. Hallen skall hon ha som vardagsrum. Vardagsrummet skall hon ha som sovrum. Sovrummet skall hennes dotter B ha. Jag har mejlat henne en del inredningstips idag. Det var nog detta som inspirerade mig att börja inreda garaget... 

Min bror ringde idag!!! Åh, det gjorde mig glad! Vi har nog inte pratat sedan i julas. Det bara blir så där långt emellan gångerna ibland. Vet inte varför. Det lät som om det var ganska så ok med honom. 

Inga kommentarer: