måndag 2 december 2013

Jag är så söt!

Igår gick jag bort en stund på eftermiddagen. Jag var sminkad när jag kom hem igen. Sambon höll på att skratta ihjäl sig av chocken. Han visste att jag var söt men inte att jag var SÅ söt sa han. Det var Martha-Mildreds alltså Gång-Sus dotter som sminkade mig. Inte mycket alls, bara en förstärkning av mitt naturliga jag. För 10 år sedan sa en arbetskamrat att hon trodde att jag skulle bli en skandal-beauty när jag blev äldre. Jag har undrat vad hon menade med det. Jag kanske är det nu. Eller så var jag det igår.
Helgen var både bu och bä. Gårdagen var bäst. Träff med Singelmamman och Nilla!

2 kommentarer:

Jenny sa...

En puma? MILF?
Lite smink kan göra underverk.
Bär jag inte smink undrar alla om jag är sjuk. Så. Så snygg är jag! Haha.

Knasterfaster sa...

Nilla: Ja.
Krakelsprakel: Jag är bara söt.