onsdag 18 december 2013

Jag bara undrar en sak

Fullkomligt älskar ni också Christer Sjögren? Vad är det jag har missat? Jag får inga vibbar alls, inte ens en axelryckning. Ni som älskar honom får gärna ange er ålder också, tack.

Jahaja. Nu är det onsdag. Imorse vaknade jag 06.20, gick upp 06.25 och var på jobbet 06.55. Det var för att min kalender påminde mig om att jag skulle börja jobba 07 idag. Det kändes inte rätt men jag vågade inte ifrågasätta den uppgiften. Det stod fel i min kalender. 

7 kommentarer:

Anki sa...

Svar NEJ!

Kram

Singelmamman sa...

Jag svarar fast jag inte tillhör målgruppen. Jag gillar inte Christer Sjögren. Skulle nog säga tvärtom faktiskt.

Anonym sa...

Hehe, nä jag älskar inte Christer Sjögren. Tycker han är rätt så sliskig faktiskt! :)

Aurora sa...

Haha, Neej, Kram

tigerliljan sa...

Kan tyvärr inte bidra. Alls.

Småländskan sa...

NEJ!

Knasterfaster sa...

Anki: :-)
Singelmamman: Nu blir jag nyfiken. Vilken är målgruppen menar du? Jag tror du är i närheten av pudelns kärna.
Fru Hansson: Då är vi två som tycker det.
Aurora: Haha , skönt att veta.
Tigerliljan: och lika glad är jag för det.
Småländskan: jag känner mig helt normal nu när jag har läst din och ovanstående kommentarer.