måndag 12 januari 2015

Yogat i ensamhet

Har kört ett yogapass här hemma. Sambon är på gym. Minsta tränar fäktning.

Ensam hemma. Det känns som om det var längesen.

Största ringde förut. Han har fått leverans av Linas matkasse ikväll. Ett provapåerbjudande. Han lät glad. Han tycker att det är roligt att laga mat. Nu har han mat för minst 10 dagar. Han har kasse för två personer. Han fick en fruktkasse också. Minsta har varit hemma hos Största på eftermiddagen. Han gick dit efter saxofonlektionen. Största hade en julklapp kvar att ge Minsta. Den blev försenad med posten.

Vi har också fått matkasse ikväll. Den kom mitt under yogapasset. Nu ska jag laga puztakorv med potatis och persiljesås och rödbetor till mig, Minsta och Sambon.

2 kommentarer:

Shamrock sa...

Går det bra att yoga? Jag skulle behöva något lugnande men kommer mig aldrig för

Roger Johansson sa...

Knaster o jag går o yogar tillsammans i samma grupp varje söndag. Så jag vet att det går bra för henne.
Vi har en väldigt bra instruktör. Det tror jag är en stor fördel.
Välj yin-yoga om du vill något stilla o lugnande. Eller varför inte Gong-meditation?