söndag 18 januari 2009

Söndagkväll med pojkarna

Äntligen söndagkväll. Ligger i vårt "nya" sovrum och skriver. Behöver en sänggavel. Rummet ställer dock vissa krav på en sänggavel eftersom det endast är ca 220 brett. Sängen är 180 bred. Jag sover nära väggen. Sambon har en smal gång på sin sida om sängen. Har fått upp gardinstång och gardiner idag. Sambon satt upp en tavla och spikade lister. Jag måste lära mig hur jag gör för att få in foton från kameran in i datorn så att jag kan visa hur det ser ut här nu. Jag lever ett lättare liv sedan jag fick den här lilla bärbara saken. Allt går så mycket lättare när man kan data när man vill och var man vill! Jag har sökt min blogg på nätet men hittade mig inte!? Jag hittar ju Secretary from hell, så vad gör jag för fel? Vovvarna har åkt hem. Det känns tyst och tomt.
Ingen snö ute - tråkigt.

Inga kommentarer: