söndag 27 september 2009

Mycket märkligt

I en vecka har jag letat efter några bra bloggar att följa. Det har varit svårt. Jag har nog för stora krav. Jag vill helst att de skall vara reklamfria och så vill jag att de skall vara lätta att läsa, dvs inte svart bakgrund med rosa text t.ex. Jag vill inte att de skall vara bloggare som själva följer massvis med andra bloggar och så gillar jag inte att de redan har en halv stad som redan följer bloggen. Helst vill jag att det är en kvinna i ungefär samma ålder som jag och med ungefär samma intressen och familjeförhållanden. Det har jag inte hittat. Just nu följer jag två bloggare. Det är två kvinnor som är yngre än mig och de liknar inte mig särskilt mycket. Den ena bor i Stockholm och den andra bor ganska nära mig fast på landet (tror jag iallafalla).

Inga kommentarer: