tisdag 9 augusti 2011

Inget tjat om kök

Vi åkte inte till kökbutiken. Sambon ringde en säljare där och det passade honom bättre att vi kom en annan dag. Sambon började laga punkteringarna på min cykel. Tyvärr hade jag glömt bort att jag hade punktering även på framdäcket. Bara en enkel pyspunka. Blev tvugna att åka till Claes Ohlson och handla en slang. Vi passade på att handla mat för några dagar framåt på Coop. Sambon träffade en f.d arbetskamrat på Coop. De kramades. Jag gömde mig vid sylthyllan. Sedan gick jag till brödet. Jag kände mig inte presentabel. De pratade länge.

Ikväll ska vi äta fish and chips skulle man kunna kalla det men mest är det fiskpinnar och pommes. Inte ens remoulade serveras till det utan det blir en vanlig enkel kall cremefraichesås.

Nu är jag så hungrig att jag inte kan höra vad jag tänker. Det känns som om jag inte kan styra över vad jag skriver så det är bäst jag avslutar det här inlägget nu. Hoppas ni får en underbar kväll! Tittar ni på Allsången?

8 kommentarer:

Fru Venus sa...

Ja det gör vi, vi gillar Lena :-) kramade han en kvinnlig eller manlig arb kamrat?

Fru Gårman sa...

Den där cykeln är större följetong än köket. Men jag vill veta hur det går med båda. Följetonger med oklart slut är hemskt.

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Lena är bra. :)
Han kramade en kvinnlig arb.kamrat. Hon såg väldigt trevlig ut. :)
Fru Gårman: Ja, visst ja cykeln! Orka laga punktering nu liksom. Jag lovar att du kommer få se slutet på båda.

Gafflan sa...

Såg inte allsången men jag blir avis på dig som ska få nytt kök. Så spännande. :DD

Anonym sa...

Jag tittar gärna på allsången, Måns är mums!

Mika sa...

"Gömde mig vid sylthyllan..." det gillar jag! Nästa gång jag inte känner mig presentabel ska jag också göra så tror jag... det är skönt att inte vara så politiskt korrekt och övertrevlig hela tiden.

Nej jag tittar inte på allsången. Däremot gillar jag andra musikprogram där man egentligen inte ska sjunga med. Till sambons sorg så gör jag det i alla fall.

Kram
Mika

Malla sa...

nej jag ser inte allsången, hade tänkt lösa korsord men fastnade här med datorn på magen

Lysande ögonblick! sa...

Ingen allsång. Men fiskpinnar åt jag också. :)

Kram kära du!