onsdag 27 mars 2013

Bouillabaisse

Ikväll orkade jag laga mat. Bouillabaissegratäng med lax och vitlöksost. Gott! Sedan igår har jag ont i fot-, hand- och höftleder. Jag får så då och då. Vet inte varför. Brukat sammanfalla med att jag får en förkylning men nu känner jag mig inte förkyld. Har bara ont. Första gången jag hade ont på det här sättet var när jag tränade moonwalk inför en personalfest där jag var utklädd till Michael Jackson. Tror att det var 3 eller kanske 4 år sedan. Kan det ha samband med fullmånen? Vet inte om det hör ihop med symtomen men jag är fruktansvärt sugen på choklad. Vill ha ett stort välfyllt påskägg nu!!!

1 kommentar:

Singelmamman sa...

Bouillabaisse har jag aldrig lagat, men det verkar gott. Jag har inte ont någonstans men jag är väldigt sugen på godis jag med.