söndag 17 mars 2013

Vill ni se närbilder på min tavla?

I torsdags kom tavlan hem men jag har inte hängt upp den ännu. Den ska hänga i köket. Det finns en bra plats för den där. Först hade jag tänkt ha den i hallen men det känns som att den är mer en kökstavla än en halltavla. Sambon vill ha den i sovrummet men där är det bara han och jag som ser den. Tavlan heter Välkommen på fika.

Nu har jag börjat måla en helt annan tavla. En stor. Senast jag var på kursen och stod och målade på min tavla frågade en av de andra kursdeltagarna mig vad jag använde för sorts teknik. Haha. Det har jag ingen aning om. Jag målar bara.

3 kommentarer:

Anna lever i dag sa...

Så fin! Den sprider lite glädje... :-)

Maria sa...

Den är jättefin!

Fru Venus sa...

Grönt är skönt! Och snyggt :-)
Gillar småtrosan som hänger där lite bakom.