måndag 11 mars 2013

Jag kan inte skärpa mig

Idag åt jag ingen lunch. Inte idag heller. Ett plommon och en kopp choklad räknas inte. Absolut inte. Jag är förbannad på mig själv. Varför skärper jag mig inte?! Ingen tycker synd om mig när jag gör så. Dumma jag.

En händelserik morgon på jobbet och ca 130 patienter passerade kassan under dagen. En kollega var hemma och var sjuk i influensa och den andra kände sig hängig.

Nu har jag ätit middag som Sambon lagat och nu har det stora sötsuget satt in. Vi har inget sött hemma.

Kallt som fasiken var det imorse. - 16,5. Jag vägrad cykla till jobbet så Sambon skjutsade mig och sedan hämtade han mig när jag slutade.

Nu kom Största hem.

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Ta åtminstone med ett kokt ägg om du ska slarva så där!

Aurora sa...

Fy skäms. Ingen tackar dig för att du sliter ut dig. Lunch måste alla ha. kram