söndag 9 januari 2011

Ett helt nytt inlägg

Nu har ni beundrat mig och min outfit 1992 tillräckligt länge tycker jag. Det finns inga yttre likheter alls mellan Knasterfaster 1992 och Knasterfaster 2011. Rabbitwalk låter inte glamoröst. Det är sådant Knasterfaster sysslar med  2011. För att inte tala om guinea pig walk - men hur låter det egentligen?

Funderar på att färga mitt hår chokladbrunt ikväll. Vad tycker ni om det? Jag har redan köpt färgen.

Jag har inte så mycket att skriva om. Jag har faktiskt varit på gymet idag och vandrat runt lite bland maskinerna. Det blev jag inte svettig av.

14 kommentarer:

maria sa...

Chokladbrunt låter fint :)

må så gott
kram

Fru Venus sa...

Hörrö dudu, glittret i dina ögon och värmen i ditt leende är likadant idag som då! Hör sen! :-) Kram raring.

Snäckskalsdalen. sa...

Chokladbrunt låter fint och ser ut som 92. Men att skutta som en kanin.....då måste du vara otroligt spänstig för det är säkert jobbigare än att gå carwalk, eller......Jag tror du är jättefin!
Kram

Shamrock sa...

Färga håret - det låter jobbigt...

Ulrika sa...

Brunt låter jättefint. Låter som en bra sysselsättning en söndag kväll.

Gafflan sa...

Trycker på gillaknappen :DDD
Chokladbrunt har jag men nu har det blivit gråa slingor i det igen så nästa gång måste jag gå till frissan för att få mer täckning eller hur jag ska uttrycka mig.
Lycka till.

Mika sa...

Jag gillar guinea-pig-walken... tror den är bra mycket mer underhållande än klassisk catwalk!

Anonym sa...

Jag har just färgat mitt i typ chokladbrunt, blond innan, det är fint, go for it! I övrigt är du med största sannolikhet i bättre skick idag än -92, som ett riktigt bra årgångsvin ;) love yourself!!!

Knasterfaster sa...

Maria: Det lät så gott också! Jag tittade in hos dig men jag glömde kommentera. Såg att du också använde dig av smajlisar i texten precis som Hannah Graaf. :)
Fru Venus: Ja,jag hör! TACK! Kram tebaks!
Snäckskalsdalen: När du säger det så. Du har helt säkert helt rätt!
Shamrock: Huvudvärken satte stopp för färgningen idag.
Ulrika: Det blev inte färgat idag. Jag åt wienerbröd och drack kaffe istället.
Gafflan: Det var någon som skrev att du och jag är väldigt lika. När jag har färgat håret kommer de inte att kunna se skillnad på oss. :)
Mika: Har du sett marsvin göra popcornhopp? De är för söta när de gör sådana. Det är underhållning!
Livet: Jag är ganska mörk innan så jag tror att ingen mer än jag kommer att se någon skillnad. Jag ska försöka älska mig själv mera. Tack! :)

Lysande ögonblick! sa...

JA till chokladbrunt. :-) Och fina du. Tack för den fantastiska julklappen jag tog emot igår när jag kom hem från resan. Den hänger på kylskåpet och vakar över kylen på natten.

Hoppas du har haft en fin jul. KRAM!!!

Knasterfaster sa...

Alexandra: Välkommen hem! Jag tänkte på dig när jag såg Ugglan så därför köpte jag den till dig. :)
Tack för ditt fina julkort! Jag blev jätteglad!

bokhyllan sa...

Chokladbrunt, låter toppen!

Mina dagar sa...

Catwalk ha ha ha ha ha du är för rolig!! Gud så kul!
Du och jag kan väl införa nått så förtjusande som Rabbitwalk folk skulle smälta ha ha ha....

Vilken färg på håret har du idag då?

Du har fått mail!

Knasterfaster sa...

Ting o Tankar: Jag är nöjd med chockladfärgen. :)
Mina dagar: Äkta kattpromenad! Du och jag kan göra en rabbitwalk på vår vårpicnic! Idag är jag chokladbrun i håret (nästan som förut). Jag tror ingen kommer märka någon skillnad. Tack för mail!