måndag 10 januari 2011

Tröstgris i JULGRANSTÄVLINGEN

Du har väl inte glömt bort att skicka ditt bidrag till min JULGRANSTÄVLING? 

Den som kommer sist i tävlingen kommer inte att bli lottlös. Den kommer att vinna det här fina tröstpriset som är en tröstgris. (Ni förstår väl hur finfint förstapriset är när tröstprisgrisen är så här extremt läcker?!) 


Titta in på min sida som heter JULGRANSTÄVLING och titta på alla fina bidrag som kommit in hittills. Efter den 12/1 kommer du att kunna rösta på din favoritgran. 

8 kommentarer:

Mika sa...

Oh! Vilken fin gris!!! Så det gäller alltså att komma först eller sist???

Knasterfaster sa...

Mika: Vill man väldigt gärna ha den där grisen så gäller det att komma sist. ;)

Shamrock sa...

Den var ju jättesöt. Nästan i klass med "bängeln" jag hade när jag var liten. Jag får avstå tävlandet för jag kan inte hitta min gran

Singelmamman sa...

Gills måntro förra årets gran? Jag chansar, grisen kanske blir min, eller vad får jag om du diskar mig?

Knasterfaster sa...

Singelmamman: Du får tävla med vilken gran du vill. Välkommen med ditt bidrag!

Fru Venus sa...

Åh, hoppas min super-duper gram har en chans, såååå nyfiken på första priset :-)) Kram!

Madlar sa...

Hahha, vilken hemskt ful gris. Vem ville dig så illa som gav dig den presenten....eller har du köpt den själv?

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Du tänker visst bara på gram nu förtiden men jag förstår att du menade gran. Förstapriset kanske är en träff med mig! (nej, det är det nog inte).
Madlar: Jag har köpt grisen själv. Jag tyckte att den var charmig trots sin fulhet och så var jag rädd att ingen annan skulle vilja köpa den. Nu kommer jag tycka att det blir svårt att skiljas ifrån den. ;)