måndag 22 november 2010

Mellan fick gå ut och sk8

Sambon och jag slapp sk8 snö ikväll. Det gjorde Mellan. Jag behövde bara tjata lite grann och Sambon behövde bara höja rösten en gång. Sambon blev helt paff när Mellan stod i hallen och knöt på sig skorna. "Vad är du på väg nu då?" "Skaju faen ut å sk8 snö" sa Mellan då.  Mellan har en kompistjej som bor i Malmö. Med henne kan han prata om allt och de har samma humor. Hon heter flicka S och är otroligt söt. De är bara vänner. Vi har åkt med Mellan fram och tillbaka till Malmö i helgen och gett honom konsertbiljetter till både Avanged sevenfold och Bullet for my valentine. Sambon och jag tyckte Mellan kunde visa oss tacksamhet genom att sk8 lite snö. Det tyckte Mellan också, det var därför vi inte behövde tjata ut honom.

(sk8=skotta och inte skejt)

10 kommentarer:

Unknown sa...

Ge och ta, det har Mellan fattat. Bra!

Finnpajsaren sa...

hehe :-)
Grotta!

Bra av Mellan. Undrar vad jag ska be största göra...?

Knasterfaster sa...

Anna: De kan, vet och förstår mer än vad vi vuxna begriper.
Finnpajsaren: Gr8! Ha ha ha. Vad kan din största göra? Jag önskar jag hade någon i huset som tyckte om att göra fint.

Shamrock sa...

Vi har ingen snö än så vi slipper sk8 (skönt tycker jag)

Fru Venus sa...

Killen har fattat grejen, säkert redan planerat nästa resa ;o)

Knasterfaster sa...

Shamrock: Det känns som om det kommer att bli en väldigt lång vinter.
Fru Venus: Det har han säkert och om 4 år ska de iväg och tågluffa.

Snäckskalsdalen. sa...

Bra att ha en skottare hemma!
Kram

bokhyllan sa...

Söta sk8re, som sk8ar när han blir tillsagd.

Snöiga hälsningar. Kram.

Lysande ögonblick! sa...

Härligt. Bra där Mellan!!! :-)

Knasterfaster sa...

Snäckskalsdalen: Det kommer mer snö så om han vill kan han få skotta igen.
TingoTankar: Ibland blir man förvånad. Usch, har du också oväder?
Alexandra: Han är bäst!