torsdag 18 november 2010

och nu över till något helt annat...

Om ni tycker om vackra, bekväma och väldigt kvinnliga kläder så tycker jag ni ska titta in hos Sussili. Susanne som är den ena i paret Susanne och Annelie = Sussili bor nästan granne med mig och jag har inte träffat någon människa som är mer kreativ än hon är. Hon verkar vara en riktig idéspruta med nya järn i elden hela tiden. Jag förstår inte var hon får all sin energi ifrån. Flickan som modellar på bilderna är hennes dotter. Hon och Största gick i samma klass t.o.m. 9an. Titta även in på Sussilis blogg och tävla om en fin scarf.

4 kommentarer:

Rut-Knut-Tjut sa...

Ska genast kika in. Ha en bra freag!

Rut-Knut-Tjut sa...

Freag? Fredag såklart :)

Snäckskalsdalen. sa...

Nu har jag varit och tittat, så fina kläder, uj uj uj.....

Fru Venus sa...

Ska titta :-) Kram raring!