fredag 19 november 2010

Nu har vi ägnat oss åt varandra

Sambon och jag = sant!
Vi har haft ett helt hotellrum för oss själva under eftermiddagen och kvällen . Gissa vad vi har gjort? Ja, just det. Vi har badat såklart. Vad trodde ni? Sedan har vi varit ute och gått i den här staden och ätit väldigt god mat. Jag tror den var vietnamesisk. Riktigt mysigt har det varit. Nu längtar jag till hotellfrukosten.

Nu är Sambon och hämtar ungdomarna som har varit på konsert och jag ligger bara här och pustar ut på hotellsängen. Ungdomarna har varit och sett Avenged Sevenfold. Mellan och hans kompis ska sova över hos en kompis men Största ska sova här på hotellet med oss. I morgon tänker vi shoppa. Kanske att vi t.o.m handlar julklappar. Vi får se. Det är lite för tidigt att göra det redan tycker jag. Farmor barnvaktar Minsta och Zelda ifall om ni undrar.

9 kommentarer:

Fru Venus sa...

Vad bra att ni har det bra, och vad skönt att veta att Minsta och Zelda är omhändertagna :-) Sköt om er, kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Ha det gott!
Kram

bokhyllan sa...

Så mysigt ni har. Ha det fortsatt fint.

Snöiga hälsningar.

Ulrika sa...

Det är att passa på att njuta när man har ledigt från hushållssysslorna. Njut av bad, frukost och restaurangmåltider.
Härligt.

Jag brukar också vilja bada när vi bor på hotell, nu sist fick vi inte ett rum med bad så jag tog en låång heet dusch istället. Det var också härligt.
Så varmt vatten har vi inte hemma ;)

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Jag ringde Minsta på hans mobil igår kl. 14.30. Han svarade inte. Idag kl. 13 ringde han tillbaka och sa Jaa, vad vill du???. Ha ha ha.
Snäckskalsdalen: Vi har det så bra!
TingoTankar: Nu myser vi på hotellrummet igen. Jag bloggar. Största sover och Sambon tittar på TV.
Ulrika: Jag njuter. Tror jag ska bada igen. Det finns t.o.m. badsalt här. Vi har badkar hemma också men det är mycket skönare att bada när man slipper tänka på att stressa upp igen.

nillas liv på pinnen sa...

Nu blev jag sugen på att bada. Jag badar helst i Medelhavet.

Knasterfaster sa...

Nilla: Boka en resa till medelhavet. Det går bra att skriva där också.

Krax: Nej, det har vi inte. Du får leta någon annanstans.

Shamrock sa...

Bada? Passa på att göra annat vetja. Tidigt för julklappar? Jag brukar vara klar vid den här tiden....

Knasterfaster sa...

Shamrock: Vi gör både och. Vi handlar nog våra kvällen innan julafton. Det brukar vara öppet extra länge i affärerna då och inga köer.