söndag 7 november 2010

Stjärngosselinne vuxen och Onaka

Eftersom jag sett i min statistik att det är väldigt många som söker på stjärngosselinnen så tänkte jag vara snäll och skriva ett nytt inlägg om det nu när det snart är dags att införskaffa sådana. Det konstiga är att jag får sökningar på stjärngosselinnen året runt men det kanske beror på att en del har mycket bättre framförhållning än vad jag har.

Mitt tips är att ni köper lucialinnen för vuxna för det brukar inte vara så svårt att få tag i. Har hittat sådana ända upp till storlek L, vilket ungefär motsvarar storlek 180 cl. Sprätta bort spetsar och resårer.


Onaka är japanska och betyder mage. "Lugn i magen ger lugn i själen" - japanskt ordspråk

10 kommentarer:

Fru Venus sa...

Är det okey om jag inte fattade ett jota av det här?

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Självklart får du fatta så mycket du vill. Men om du vill veta lite mer så är det så här: Statistik kan du hitta om du klickar på nytt inlägg eller design. Då ser du en flik som heter "Statistik". Där kan du hitta sökord som människor har använt för att hamna på din blogg. Där såg jag att det allra vanligaste sökordet på min blogg sedan jag startade bloggen är "Knasterfaster" och det var ju inte så konstigt. På andra plats kom "stjärngosselinnen" och på tredje plats "onaka".

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Åh, förlåt du kanske inte vet vad problemet med stjärngosselinnen är?! Det är väldigt svårt att få tag i stjärngosselinnen för vuxna. Stjärngossar blir mer och mer sällsynta. Det är mer vanligt att killar är tomtar eller pepparkaksgubbar. Handlarna köper väl inte in stjärngosselinnen helt enkelt för de vet att de inte kommer få dem sålda.

Fru Venus sa...

NU hänger jag med :-)) Tack raring, måste in kolla "statistik" hos mig, visste inte att det fanns! Korkad? Jag?? KRAM

Shamrock sa...

Hos mig är det "bredband" som ligger i topp som sökord...

Malla sa...

cykel från biltema och muspruttar hos mig. Det andra är inte så förvånande.

Lysande ögonblick! sa...

haha. måste kolla vilka sökord jag har. :-)

Ha en fin vecka kära du!

nillas liv på pinnen sa...

Livet på en pinne betyder, är vanligaste sökorden hos mig. Boooring.

Tjusiga stjärngossar! =)

Mina dagar sa...

Nu blir jag också nyfiken, måste in och kolla!
Underbara Stjärngossar!!!!!
Kram

Knasterfaster sa...

Shamrock: Har du haft problem med bredbandet?
Malla: Jag minns att du skrivit om bägge de där sakerna. ;)
Alexandra: De är lite kul faktiskt!
Nilla: Vet inte folk vad det betyder? Konstigt.
Jag är väldigt stolt över mina fina stjärngossar.
Mina dagar: Jag undrar vad du hittar. Mina söner är så söta. :)