lördag 6 november 2010

Vaknade pinsamt tidigt idag

Vaknade redan 05.45 idag. Kunde inte somna om. Hur kul är det en lördagsmorgon? Ganska kul.

Nu har jag varit uppe en stund och funderat. Det är skönt att gå upp tidigt när man vet att man kan gå och lägga sig och somna sedan. Jag brukar läsa böcker när jag går upp "mitt i natten" men just nu har jag ingen bok att läsa. Jag läste lite bloggar  istället. Det var väldigt få som hade uppdaterat sedan jag läste senast.

Igår kväll kom jag hem väldigt sent. Vid 23-tiden.

Idag fyller Mellan 15 år. GRATTIS!!!

Nu tror jag att det går ett sömntåg förbi här så jag går tillbaka till sängen.

8 kommentarer:

Malla sa...

Nellie tyckte det var morgon 06.10 - så vi har plockat fram lite av Fabbes gamla leksaker och lekt med :)
Grattis till Mellan!

nillas liv på pinnen sa...

God morgon!
Jag vaknade också tidigt, 06.45. Det var inte så kul eftersom jag inte somnade förrän 2-tiden i natt. Men jag somnade om, som tur är.

nillas liv på pinnen sa...

Grattis till Mellan! *glömde*

Rut-Knut-Tjut sa...

Grattis till Mellan! Hoppas ni får en fantastisk dag. Kram

Renée sa...

Jag vaknar aldrig tidigt... Däremot har jag en kompis som kan vakna vid 3 och då går hon upp! Jösses...

Anonym sa...

Jag var vaken och uppe innan 5 i morse. Men vad gör man då? När man bor i lägenhet och inte vill sätta igång med varken dammsugare eller dusch? "Förr-i-världen" kunde jag stöka med vad som helst den tiden, utan att störa..
/Småländskan

Knasterfaster sa...

Malla: Hoppas hon somnar tidigt ikväll så att du får en lugnt och härlig kväll! Mellan tackar för hälsningen!
Nilla: Jag somnade 00.04. Jag var väldigt trött när jag kom hem sent igår kväll. Mellan tackar för grattiset.
Renée: Om jag går upp klockan 03 så mår jag illa.
Småländskan: Sätt dig och läs en bok. Det brukar jag göra.

Knasterfaster sa...

Rut-Knut-Tjut: Glömde dig - ursäkta! Det ser ut att bli en fantastiskt fin dag! Tack!