måndag 8 november 2010

Mina helt nya sidor

Här till höger i kanten så kan ni nu hitta två nya sidor. En sida heter Knasterfasters skafferi. Där har jag tänkt att ni som läser min blogg ska kunna skriva lite vad som helst. Titta gärna in där och skriv något! På sidan som heter Min familj har jag skrivit lite mer om vilka vi är som bor här i det blåa huset på en gata i utkanten av staden.

Längst ned här på den här sidan kan ni hitta mina tre populäraste inlägg. Här kan ni hitta mitt minst populära inlägg.

9 kommentarer:

Ulrika sa...

Smart ide. Jag gjorde en sida med Sömnad som titel. Tänkte skriva om det jag sydde. Men jag syr ju inget ;)

Men nu blev jag lite inspirerad av dig. Himla smart faktiskt. Lite mer hemsidestuk av det hela.

Gafflan sa...

Nu har jag lämnat ett avtryck i Knasterfasters skafferi. En väldigt bra idé det där med extra sidor. :D
Kram

nillas liv på pinnen sa...

Oj, nu får jag skrivkramp! Vad ska jag skriva i ditt skafferi, tycker du?

Knasterfaster sa...

Ulrika: Jag tycker du ska ha en sida med sådant som du har sytt. En gång såg jag en så snygg väska som du hade sytt. Har du den kvar?
Gafflan: Tack för ditt avtryck! Nu vet jag lite mer om dig.
Nilla: Du får skriva precis vad som helst. Det är inget tvång att skriva något där. Man skriver om och när man vill! Du får gärna skriva en dikt.

Malla sa...

Oh, kul! :D Jag har ju en bild på mig som iprenkvinnan där det står "vem är monstermalla" - det ska egentligen vara en länk till en presentation av mig men jag vet inte vart jag ska lägga den? vill inte ha den som ett inlägg och den sida jag la upp den på så det funkade den vill jag inte ha publik, det är en testblogg jag gjort då blogger strulade. Äh, jag bara jiddrar!

Knasterfaster sa...

Malla: Jag tror inte jag kan hjälpa dig. De där sidorna jag lagt till var superenkla att göra. Jag vet inte hur man ska göra för att få en klickbar bild till sidorna. Det borde gå. Jag ska fundera. Har du blogger nu?

Tantaluran sa...

Alltid kul att få veta mer om sina bloggkompisar!

Lysande ögonblick! sa...

Men så bra. :-) Ska absolut in och kika. :-)

Knasterfaster sa...

Tantaluran: Om du vill veta något mer om mig och min familj så är det fritt fram att ställa frågan i mitt skafferi.
Alexandra: Varmt välkommen in och kika!