onsdag 20 oktober 2010

Hurra!

Sambon fyller år idag. Han undrade om jag hade tänkt på honom idag. Hm....
Lite kanske.
Häromdagen när jag lyssnade på radion på morgonen så pratade de om vilken musik de hade hört då de gjorde "det" för allra första gången. Det kom jag att tänka på idag. Min första pojkvän ever ever träffade jag (och blev tillsammans med?)  på midsommarafton 1986. Jag var 18 år och han var 21. Jag var ganska långt hemifrån och fick sova över på en madrass på golvet hemma hos honom. Hans säng var endast 70 cm bred. Det blev inte många timmars sömn för jag sommarjobbade på en långvårdsavdelning och skulle vara på jobbet kl. 07 midsommardagen. Vi gjorde INGENTING den där första natten. Han skjutsade mig till jobbet. En kompis till honom ringde och frågade chans(?) på mig åt honom någon dag senare. "Kan jag väl" tror jag att jag svarade. Han såg bra ut men han hade svarta träskor. Det tyckte jag var SÅ pinsamt. Ja, i all fall för att göra en lång historia kort så älskade vi till det här:
 
Jag tycker att Rod har en väldigt sexig röst. Min första pojkvän och jag var tillsammans i 7 veckor.
När jag berättade för Sambon vad jag hade tänkt på så blev han lite stött...

Inga kommentarer: