onsdag 27 oktober 2010

Saxofonkonsert

Ikväll har minsta haft sin första konsert med saxofonen!Han var så duktig! Han och hans saxofonvänner spelade tre låtar. Minsta stampade takten och rörde sig så fint till låtarna också. Nu är jag stolt!!!

Innan konserten började gick största och jag på stan i 30 minuter. Han köpte jeans, t-shirt och en tröja. Jag köpte tre par kalsonger till honom.

Sambon är och byter till vinterdäck på bilen. Men visst är väl vintern ovanligt tidig i år? Snö i oktober. Den har visserligen smält nu igen men ändå, jag tycker att den kom tidigt.

Imorgon är det torsdag då slutar jag kl. 13.

8 kommentarer:

Malla sa...

Så roligt med första konserten! :D
Här är det storm och regn just nu. RÄtt otrevligt.

Fru Venus sa...

Saxofon som är så vackert! Kanske ett klipp på Youtube så småningom? ;-) Kvällskram!

Shamrock sa...

Vad kul med konsert och att det gick bra. Jag är imponerad - så mycket kläder på 30 min

Mika sa...

Ja visst är den tidig!!! Jag som hoppades på en riktigt lååååååååång orange höst.

Saxofon... favoritinstrumentet nummer ett!!! Jag är imponerad, försökte få ljud i en en gång. Gick inte alls. Det enda som lät var mitt bäftande.

Mina dagar sa...

Sträck på dig och var stolt!
Så duktig kille du har!!!
Ja tidigt för snö det håller jag med om!
Nu är det mest kallt och rått:(
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Var en stolt mamma, det är du värd! Härligt med saxofon!
Jo, jag tycker också det verkar tidigt med snö och vinter.....
Kram

Camilla sa...

Snö i oktober är inga konstigheter här uppe i norr :)
Men snön ,här uppe,har också regnat bort.
Vad stolt du ska ha varit då han spelade.
En av mina tjejer spelar också saxofon.
Ha det bäst!
Kram!

Madlar sa...

Det är den underbaraste av känslor....stolthet över sina barn <3