onsdag 27 oktober 2010

Jamen kan du sluta då???!!!!???

Jag är inte intresserad av om ifall du är mjölig, möglig, mjöglig. Va f*n är det du säger att du är i din mage nu igen?! Säg det inte! JAG ÄR INTE INTRESSERAD!!! Jag bryr mig inte om utifall du sk*ter eller inte eller om det är hårt eller fast eller mjögligt! (Mjöjligt?) Jag vill inte prata med dig när du sitter på toaletten och jag vill framförallt inte veta vad du gör när vi pratar i telefon, snälla rara!!! Den där sista meningen är så förnedrande att den tar jag och stryker.

Imorgon ska jag säga ifrån. Det ska jag.

Nu ska jag skriva om något roligare.

6 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Ehh....what?

Knasterfaster sa...

Osloskånskan: Jag behövde få ur mig lite irritation bara. Jag tog och gjorde det här istället för där du vet. ;)

Shamrock sa...

Menar du att nån ringer dig och berättar vad den personen gör på muggen?

Knasterfaster sa...

Shamrock: Ja, idag gjorde den här personen det.

nillas liv på pinnen sa...

Hahahaha!

Det är en arbetskamrat som kommer få det hett om öronen imorgon, eller hur?

Låt det jäsa tills du exploderar, då kommer han/hon aldrig mer våga prata avföring i din närvaro.

Renée sa...

Jösses... Låter som en riktig skit-människa! En del ska bara prata om sitt och sina problem... Har en väldigt närstående till mig som är likadan. Jag tog dock och fräste till en smula och sedan ringde jag inte till henne. Helt plötsligt blev det lite andra bullar! Hon blev lite trevlig! Surskallade ego-människor är det värsta jag vet, hu!