lördag 20 november 2010

Nu är vi ensamma på hotellrummet igen

Nu ska jag strax bada igen. Har gått och gått och gått hela dagen så det ska bli skönt att glida ned i ett varmt bad. Vi har shoppat idag. Äntligen har jag köpt mig en kofta. En lång. Den går nästan ned till knäna. Den hittade jag på Levis. Det var mellan 25 - 70 % nedsatt pris på allt för affären skulle upphöra. Största köpte en vinterjacka på samma ställe. På HM köpte jag nya trosor. Eftersom Sambon och Största stannade utanför och väntade så tänkte jag att jag skulle ta de första jag hittade för att det skulle gå snabbt. Det gjorde jag också. Det var ett 3-pack. Ett par är det väldigt söta ugglor på. Sambon köpte skor. Vi har inte köpt några julklappar.

Nu är Största och Mellan + kompisar på väg för att lyssna på Bullet for my valentine. Mellan, Flicka S och Pojke D kom och hämtade Största här på hotellet. Jag tyckte att Största skulle raka sig innan han gick iväg men se det kunde han inte göra för man SKA vara skäggig på rockkonsert.  Javisstja! Mellan hade plattat håret. Gu, så snygg han var! Jag borde nog ha låst in honom.

Vi har en egen espressomaskin här på hotellrummet. Nu har Sambon gjort i ordning varsin kopp kaffe åt oss.

4 kommentarer:

Shamrock sa...

Vad skönt, nu får ni en stund till för er själva. Lyxtid. Hoppas att de gillar konserten

Malla sa...

Låter urmysigt. Bada på du och hoppas pojkarna får det trevligt på konsterten!

Fru Venus sa...

Det låter som om ni alla har det riktigt bra :-) NJUT!! Kram!

Mina dagar sa...

Men såååå lyxigt! Underbart!!
Hihi..uggletrosor.
Egen espressomaskin oj, det låter de! Drick många koppar!!
Hoppas dina killar är nöjda med konserten!!!
Kram