måndag 1 november 2010

Aj aj aj aj

En finne. Bilden lånad av Basiron på nätet. 
Mitt mellan brösten har jag en finne. Precis mitt fram. på bröstbenet. Det gör inihilviti ont. Jag vet varför jag fick den. Det är för att jag ätit nougat. Sambon köpte tyska nougatfyllda frukostflingor/kuddar på Lidl. Usch egentligen. Jag åt kanske fem stycken. Jag åt dem istället för kakor till kaffet. Kan inte tänka mig att ha dem på yoghurten. 

Igår klämde jag högerhanden i utomhuskaninburen. Locket föll igen. En knoge är lite svullen.

7 kommentarer:

Fru Venus sa...

What!? Nougatfyllda frukostflingor? Uäk... Men, *blåser på knogen oh tredjepatten*

Shamrock sa...

Jag har oxå haft problem med en finne. Kan det vara något som drabbar 68:or vid den här årstiden... Du får ha höghalsat så att den inte syns och blåsa på knogen

Pinglan sa...

Ha ha.. Skrattar åt Fru Venus kommentar.. "Tredje patten"..

Rut-Knut-Tjut sa...

Äsch då, det var inte nougaten, kan jag inte tänka mig. Bara vädret kanske.

Malla sa...

haha,tredje patten :P
Ajaj fär både finnen och handen :S

nillas liv på pinnen sa...

Du menar att det där i finnar är nougat...?
Jag är skeptisk.

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Ja bläuk!!! (Fast de var lite goda)
Shamrock: Idag är allt bättre.
Melinda: Ha ha ha. Svårt att hitta bh:ar som passar. ;)
Rut-Knut-Tjut: Vädret är verkligen kasst.
Malla: Den attraherade inte Sambon precis... ;)
Nilla: Är det inte?! Det borde det vara.