lördag 22 januari 2011

Jag är nöjd

7 kommentarer:

Singelmamman sa...

Det är jag med. Och den låten nynnar/sjunger jag och tonåringarna ofta!

Singelmamman sa...

Jag vet inte när mina vårgardiner kommer upp. Det kan gå fort, men mest troligt är att det dröjer. Du kan väl komma även om mina gardiner inte är bytta? Förresten ska jag till din stad helgen 19 februari, hälsa på min kompis. Kanske vi hinner ses lite då.

Knasterfaster sa...

Singelmamman: Jag är så glad för jag är nöjd. :)

Knasterfaster sa...

Singelmamman: Oj våra kommentarer krockade nästan. Jag kan komma och byta gardinerna åt dig.
Om det inte är sportlovsvecka den 19/2 så kan vi träffas. Jag lutar lite åt att åka till Sthlm om helgen om två veckor för att träffa min brorsdotterdotter. Kan vi ses då?

Malla sa...

jag är också nöjd, fast med lite huvudvärk.men tror det går över efter lite socker.

Shamrock sa...

Är klippet från 10 000-blåbärsfrågan?

Knasterfaster sa...

Malla: Hoppas huvudvärken har gått över nu.
Shamrock: Ha ha ha, den minns jag! Nej, jag tror inte det. Vi har haft den där låten på en skiva här hemma. Skivan heter "Känsliga låtar". Jag älskar även låten "Iver".