torsdag 13 januari 2011

Till månen och tillbaka igen

Bokomslag för Gissa hur mycket jag tycker om dig
Vet ni hur mycket jag tycker om er? Jag tycker om er ända upp till månen och tillbaka igen*. Om ni var min Sambo eller mina barn så skulle jag säga att jag älskar er. Ni betyder extremt mycket för mig. Innan jag började få följare här på bloggen så var jag extremt ensam. Hade min sambo på ett eller annat sätt försvunnit ur mitt liv så hade jag känt att jag inte haft någon annan vuxen människa att vända mig till. Om han försvinner nu så får ni vara beredda på att jag kanske dyker upp hos någon av er för att få tröst eller för att få bo hos er en stund. Eller så skriver jag kanske bara ett blogginlägg. Det känns så jäkla tryggt att veta att jag har er!!! Förlåt alla släktingar och arbetskamrater som läser min blogg och som just nu kanske tänker "Du är alltid välkommen till mig, det vet du väl?". Ja, jag vet att jag har er och ni är alla väldigt fina och justa arbetskamrater och släktingar men jag känner inte att det är er jag skulle vända mig  till i akut nöd, tyvärr.

*Fritt från boken "Gissa hur mycket jag tycker om dig" av Sam McBratney och Anita Jeram.

12 kommentarer:

Malla sa...

Vad glad jag blir att du inte känner dig ensam längre!
Du skulle vara välkommen hit alla dar i veckan.Ensam eller med familjen :)
KRAM

Mika sa...

Det är något speciellt med bloggvänner... och du är alltid välkommen hit! Vi har inget gästrum men soffan funkar utmäärkt att sova på... tro mig! Jag somnar i den varje kväll!

Fru Venus sa...

"Ditt" rum står alltid färdigt :-) Tack och kram raring!

Singelmamman sa...

Jag bäddar med rena lakan och så får du egna handdukar. Välkommen när och om du vill! Kram

Shamrock sa...

Du är alltid välkommen kära syster

Lysande ögonblick! sa...

Min dörr står alltid öppen. Du finns faktiskt här redan, och jag ser dig och klappar på dig nästan varje dag. Och TACK själv. Du ljuvliga kvinna!!!

Rut-Knut-Tjut sa...

Du är aldrig ensam. Aldrig någonsin. Kram

Finnpajsaren sa...

Vad mycket annat bloggande för med sig.
Härligt att du inte känner dig ensam längre!
Kram.

bokhyllan sa...

Har inte kännt dig i bloggvärlden så länge, men du är alltid välkommen till mig, rara du.
Kram.

Caja: sa...

Men vilken fin text....och du...hos mig får du också vara när du vill.

Kram/c

Snäckskalsdalen. sa...

Du är välkommen hit också om det skulle knipa!
Kamrat Agneta

Knasterfaster sa...

Tack allesammans!
Skönt att veta att jag är välkommen till er. :)