måndag 10 januari 2011

Semester

Idag har jag haft min första semesterdag för i år. Nu har jag bara 30 semesterdagar kvar.

Jag har färgat håret chokladbrunt. Det syns ingen skillnad men det är fint!

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har varit med Minsta i skolan. Det är alltid lika roligt (Sant!).

Imorgon händer det något speciellt. Jag slutar jobba tidigt imorgon istället för på torsdag.

Nu ska jag läsa om stenåldern för Minsta.

(Grisen, där i mitt förra inlägg, ser inte han lite gay ut?)

7 kommentarer:

Fru Venus sa...

Ha ha, helt klart gay, påminner lite om Elton John :-) Nej, mannen bloggar inte...

Anonym sa...

Ha ha ha, grisen måste vara gay, utan tvekan!!

Gafflan sa...

30 semesterdagar till...??? Är det för att du är anställd inom vården. Jag har bara 25.
Grisen ser nog lite gay ut. Hahaha!

Fru Gårman sa...

Mycket gay, mycket söt. :D

Knasterfaster sa...

Fru Venus: Grisens är sötare än Elton Johan i verkligheten. Synd att Mannen inte bloggar. Det borde han göra.
Livet innan Liten: Jo, grisen är gay säger han. Så det var helt riktigt. :)
Gafflan: När jag fyllde 40 fick jag 6 extra semesterdagar. Du är väl bara 28 år?
Fru Gårman: Det är oftast de snyggaste grisarna som är gay har jag hört. :)

Lysande ögonblick! sa...

hihi. Ja, grisen är nog gay. Fin och gay. :-)

Knasterfaster sa...

Alexandra: Finaste gaygrisen ever!