fredag 14 januari 2011

Hallå det gäller granarna!!!

Det verkar som om det är något fel med klockan. Jag har skrivit i gadgeten att röstningen ska avslutas kl. 17 idag den 14/1. Nu ser jag att det står att det fortfarande är 8 timmar kvar att rösta. Nu bestämmer jag att ni får fortsätta att rösta i 8 timmar till på er favoritgran. (Jag vågar inte ändra den där tiden för då kanske det händer något med de röster som ni har fått hittills). Det var väl bra? Rösta på nu!

Vinnaren kommer att avslöjas imorgon.

3 kommentarer:

Caja: sa...

Hahaha jag har redan röstat! Du...sugen på lite förfest??? välkommen in till mig och sjung lite vet jag..eller dansa...skråla..skräna...what ever..men glöm inte att sätta på högtalarna ;-D

Ha en fin fredagskväll/caja

Shamrock sa...

Oj lever du i en annan tidszon?

Knasterfaster sa...

Caja: Nu har jag varit hos dig och dansat mig svettig. Tack för att jag fick komma!
Shamrock: Ja, jag kanske lever i en annan tidzon. Orkar inte ta reda på orsaken till det just nu.