torsdag 6 januari 2011

Nu tänker vi äta efterrätt

Vi har inte ätit någon middag idag. Vi åt lunch så sent att det kändes för stressigt att hinna med att äta middag också. Nu tänker vi i alla fall äta efterrätt. Det blir ostkaka med grädde och hallonsylt.

Det förra inlägget som Zelda "skrev" var ett beställningsjobb som Minsta hade bett mig skriva. Jag brukar läsa högt för Minsta när några av er bloggar som om att det är era djur som skriver. Han tycker om det.

Imorgon ska jag jobba. Jag blir hämtad här hemma kl. 07.30 av en arbetskamrat. Hon lämnar sina två boxrar här.

Nu blir det mums!

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Ostkaka är ju som en hel middag det också. Mätt o go blir man ;D
Jag är ledig i morgon och det ska bli så skönt.
Kram

Malla sa...

ostkaka har jag inte smakat på många många år. Jag gjorde chokladmousse (hemmagjord) till efterrätt och fick jätteont i magen.

Mika sa...

Du är en bra mamma!