lördag 8 januari 2011

Nu är jag här på siten igen

Det känns väldigt ansvarsfyllt att driva en site. Jag antar att ni bara sitter (eller ligger) och väntar på att jag ska uppdatera? Jag har varit inne på Hanna Grafs blogg site och tittat lite för att inte göra bort mig alldeles nu när det är en site jag driver och inte en blogg jag skriver. Det enda jag kunde se hos henne som jag inte har är smajlisar mitt i texten så här .  Det kanske jag också ska börja med. Hon verkar vara en bra tjej den där Hanna. Väldigt vanlig precis som jag. Hon har tre barn också precis som jag och så är hon snygg också. Det är inte hon som har varit gift med Magnus Hedman. Det var hennes syster som var det. Ifall om ni sitter (eller ligger) och undrar över det.

Nä, nu ska väl jag gå upp antar jag. Sambon ska till Boomerang och hämta ett par jeans som de lagt upp åt honom. Mellan vill med till stan och handla lördagsgodis och titta på en ny elgitarr. Jag tror jag hänger på dem.

9 kommentarer:

Chrissan sa...

Haha! Detta är dagens inlägg! :)

Fru Venus sa...

Och vad skönt att det är gratis här på din sajt! Du har mer än tre barn gemensamt med henne, du är ju också snygg! Kram :-)

Anonym sa...

Haha, bra jobbat!

4U2 sa...

Grattis till Siten!

Monica sa...

Haha, bra att du har kollat upp så det blir rätt på din sajt! :)
Kram

Shamrock sa...

Jag är så imponerad av dig. Du är så driftig som nu har avancerat till en site och dessutom har smajlisar!!

Det kan vara bra att du har den kunskapen när vi öppnar det där företaget vi skrev om för ett tag sen...

Karin sa...

Underbart! Självklart ligger vi alla ner och bara väntar på en uppdatering av Knasterfasters site! Ha en trevlig lördag, jag skulle också vilja ut och lufta mig lite bland folk i eftermiddag. Känns lite sådär här ute bland åkrar, höns, får och plogande traktorer. Familjen har nyss fått mat så jag skulle kunna smita ett par timmar...

bokhyllan sa...

Cool site du har! =)

Mika sa...

Gud vad gött det lät att ligga ner... risken finna att jag somnar då bara...
Nej! Upprätt läge är det som gäller!!!
...och bra jobbat med sajten!

Kram