fredag 28 januari 2011

Vet inte vad jag ska göra

Vet inte om jag ska bada, titta på handboll med Sambon eller sova nu. Inget känns direkt lockande. Det är skönt att bada men så fort man kliver ur badet så fryser man. Jag är inte ett dugg sportintresserad så att titta på handboll går fetbort. Sova skulle jag lätt kunna göra just nu men det känns inte så fredagsmysigt precis.

Idag har jag jobbat. Jag tar ut statistik på allt möjligt. Det är roligt. Jag visste inte att det var så kul med excel. Jag gör fina staplar i olika färger. Nej nu ljög jag. Jag gör inte staplarna. De ramlar fram automatiskt. Idag tittade jag på hur många läkare som har arbetat varje månad och hur många nya patienter de mötte och hur många gånger de gick tillbaka till patienterna igen efter det första besöket. Spännande, eller hur? Det blev jättefina tabeller av det!

Nu ska jag gå och hämta en skål med ostbågar och så ska jag sätta mig bredvid sambon och äta upp dem.

7 kommentarer:

Singelmamman sa...

Jag skippade handbollen men ostkrokar har jag ätit, och zappat, läst lite. Nu ska jag leta upp någon deckare på tv.

mammaxtre sa...

Jag skippade ostbågar men såg på handbollen :-)

Ha en bra fortsättning på kvällen

Mika sa...

Jag älskade att göra sådana i skolan!!! Det var det bästa man kunde göra på "datalektionerna".
Har man datakunskap fortfarande i skolan eller är det integrerat i den övriga utbildningen???
...nu tappade jag tråden...
hmmm.... nej jag hittar inte den igen!
Önskar dig en trevlig helg!
Kram
Mika

4U2 sa...

Läsa?

Shamrock sa...

Om du var konstnär skulle du kunna tonsätta tabellerna eller nåt'

Knasterfaster sa...

Singelmamman: Vi tittade lite på lets dance. Klockan 21 ville Minsta lägga sig. När han hade somnat gick jag och borstade tänderna och nu har jag gått och lagt mig. Jag ska läsa en bok.
Mammaxtre: Hej på dig! Du borde ha varit här och sett på handbollen tillsammans med min sambo. ;)
Mika: Jag vet inte om de har datakunskap i skolan. Jag ska fråga dem sedan. Trevlig helg!
4U2: Läsa ska jag göra nu: Svärdet och spiran.
Shamrock: Tänk så fantastiskt det vore om jag kunde göra det! :)

Caja: sa...

hahahaha...nej det var inte rätt inlägg...tycker nog att du ska gå in och se vad du missat ikväll...men det kommer fler fredagar så luugn. Fin var du i din pyjamas i alla fall...hit kommer man precis som man vill.
Kram/caja