måndag 19 augusti 2013

Yoga och hatayoga

Inte hata yoga som i att hata yoga utan hatayoga som i hatayoga som är en sorts yoga har Sambon och jag provat på ikväll. Det var ett sådant där provapåpass. Det var skönt att strecha ut musklerna. Efter hatayogan passade vi på att prova på ett yogapass också. Det var tillåtet att skratta under passet så det gjorde jag. En av deltagarna var döv så hon hörde nog inte det. När vi kom hem från yogan åt jag en macka och sedan gick jag ut och gick med min gång-Sus i en timma. Vi hade inte promenerat tillsammmans sedan i juni tror jag så vi hade mycket att prata om. Sambon tittade på fotboll, ÖSK - HIF, medan jag var ute och gick. 

Idag har Minsta börjat i årskurs 6.
Mellan är hos en tjej som har hästar. Hoppas han kommer hem snart. Han börjar sitt sista gymnasieår imorgon.

5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Jag har tränat Hatatyoga över fem år. Helt underbart. Och det var tillåtet att skratta på alla pass.

nillas liv på pinnen sa...

HIF? Är det Hovsta IF?

Hatayoga har jag inte provat, du får lära mig.

Knasterfaster sa...

Singel: på det här stället var det tillåtet att skratta på alla pass också.
Nilla: Hammarby IF eller Bajen heter de. De är inte ens härifrån Örebro län. Du kanske vill lära dig kissande hunden?

nillas liv på pinnen sa...

Öööh ... nej.

Sus sa...

Gång-Sus =)