tisdag 20 maj 2014

Får jag ta med mig skämskudden till jobbet?

Någon gjorde något väldigt "oväntat" och var helt omedveten om att det fick mig att vilja sjunka genom golvet. Nu undrar ni förstås vad det var som var så pinsamt?  Det skulle kunna ha varit att den här personen googlade google. Vi säger att det var så. Det var så det var. Personen frågade mig om stavningen på ett ord. Jag bokstaverade ordet. Tror du mig inte får du googla det sa jag. Det var då hon tog den där jäkla omvägen genom att googla google för att sedan googla ordet. Hejåhå....  Jag uppskattar intelligens.

Mellan har åkt till Sopot i Polen idag. Körfestival. Kommer hem igen på söndag.

Jag älskar Hemnet! Igår kväll tittade jag bara på uteplatser. Små fina balkonger till små lägenheter. Jag älskar att titta på små finurliga lägenheter där de har lyckats få in så många funktioner som möjligt på bara några få kvm.

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Åh!

Fru Venus sa...

Äh.
En del stod ganska långt bak i kön när det delades ut intelligens.
Den åländska varianten på Hemnet är inte lika kul, men jag tittar ändå.