söndag 25 maj 2014

Känner mig stressad

Veckan som kommer arbetar jag måndag - onsdag.  Sedan börjar min sommarsemester!  Det känns inte alls skönt. Jag har inför semesterstress. Jag vill så mycket och är rädd att det bara blir pannkaka.  Skulle vilja ha mer planerat samtidigt som jag tycker det är skönt att ta dagarna som de kommer. Första veckan på min semester ska jag städa hela huset. Det ser jag fram emot! Obs! Jag är inte ironisk.  Hoppas att det inte är för soligt och varmt då. Sedan åker jag på en efterlängtad resa till Norge, torsdag - söndag. Åh! Efter det måste jag jobba måndag - torsdag. Fredag 13 juni tar Mellan studenten! (Han är f.ö i Sopot i Polen på körtävling just nu och deras lag gick till final igår men mer vet jag inte). Från 16 juni är jag ledig i fem veckor och det enda jag har inplanerat då är en kvällskurs i kajak på min födelsedag. Sambon börjar semestra i juli. Om jag hade haft råd skulle jag göra allt som jag vill göra. Har pengastress också.

1 kommentar:

Fru Venus sa...

Underbara solstolar :-)
Har du inga planer så kom hit och prata med Knaster och Faster! Kram