onsdag 6 augusti 2014

Svenssonlivet har börjat

Skoja bara.

Ikväll har jag varit på mitt livs första F&S-pass. Ett medeljympapass. Nu vet jag varför det heter svettis. För usch så jag svettades! Nästa gång ska jag ta reda på varför det heter friskis. Om det blir en nästa gång. Jag är inte så säker. Kändes inte riktigt som min tekopp men musiken var bra. Min kropp gör sig inte så bra i koordinationer.

Åter till rubriken. Volvo, villa, vovve, husvagn och Friskis&Svettis. Vad är det som skrämmer mig med det? (Ni behöver inte svara på det för jag frågar mig själv). Jag lever redan Svensson-liv i kubik. Jag kan inte lura mig själv att tro att jag inte gör det genom att undvika vissa saker. 

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Vi tar Core nästa gång, kanske? Eller yoga? Eller en kopp kaffe på stan. Tur att man kan välja!

Tina sa...

Vill gärna veta varför det heter Friskis, så jag hoppas på att du gör ett besök till där... ;o)

Tantaluran sa...

Kordination.........är SÄMST på det!