onsdag 3 december 2014

Finns det något ord för detta tillstånd?

Känslan jag har nu när Största är på väg att lämna boet är på något sätt lik den jag hade inför hans födelse. En känsla av förväntan, osäkerhet , oro, glädje och nyfikenhet.

Ikväll har Största köpt ett köksbord från 50-60-talet för 700:- på Blocket. Ett perfekt litet köksbord till hans lilla bostad. Vi har redan ställt det på plats i lägenheten. I söndags köpte han en bäddsoffa på Ikea. Matta och duschdraperi har han beställt från Ellos.

6 kommentarer:

Carina Jacobsson sa...

"Jag vill att mina barn ska få alla de saker jag inte hade råd med. Sen ska jag flytta in hos dem."//Phyllis Diller

Inte för att jag skulle vilja flytta hem till min stora som flyttat hemifrån...men ett kul ordspråk i alla fall.

Förstår dina känslor!!
Kram/carina

Gafflan sa...

Förstår exakt hur du känner!

Shamrock sa...

Nej det tror jag inte att det gör

Knasterfaster sa...

Carina: Åh så beskrivande citat!
Gafflan: En obeskrivlig känsla!
Shamrock: Det borde det göra.

Singelmamman sa...

Det finns två ord. Kärlek och saknad.

Knasterfaster sa...

Singel: Åh..!