fredag 26 december 2014

Zelda och jag firar annandagen

Zelda har fått komma in en stund och nu ligger hon ligger vid elementet och värmer sig. Det är någon fara på färde för hon stampar hårt i parketten.

Jag fick väldigt många fina julklappar! Kaffeburk med te. Kaffepress. Kaffemuggar. Presentkort på relax. Schampo och balsam. Biokort. Alger, sesamkex, melonkärnor, sniglar och torkade plommon.
Om det händelsevis är någon som vill ha en burk prima sniglar så säg bara till så får ni dem gärna. Jag äter det mesta men sniglar har jag inte på min favvolista över godsaker.

Imorse drömde jag att jag födde barn. Barmorskan var en man och såg lite ut som jultomten. Jag var öppen hela 12 cm när jag kom till förlossningen så jag fick klara mig själv medan personalen tittade på en film om shopping i Prag. När jag vaknade hade jag ont i mellangärdet av allt krystande.

2 kommentarer:

Maria sa...

Sniglar är gott, i alla fall på restaurang. Förmodar att även de legat i en burk.
Vilken tur att det inte skedde en olycka i sängen när du krystade så att du fick ont.

Knasterfaster sa...

Maria: Jag har inte ätit sniglar på restaurang. Verkligen tur att det inte skrdde en olycka på mina nya lakan.