söndag 19 oktober 2008

Hemma igen


Vi kom faktiskt iväg till Varamon. Varför har kitare shorts över våtdräkten? Det ser inte klokt ut. Kan inte vara särskilt praktiskt heller. Känner de sig nakna utan? Det blåste friskt - härligt! Sekundmeter: 6 - 7. Perfekt för en fika på stranden! Varför såg vi inga andra fikare? Nu känner jag mig lagom urblåsta och trötta. Jobbigt att lyssna på Guitar Hero-klickande när man skall koncentrera sig på att skriva blogg. Klick-klick-klick-klick...hrm. Jag har redan bytt namn på min blogg. Knasterfaster är mer jag. För att jag är faster och för att jag knastrar (=gnäller).
Sambon vindsurfade inte -det blåste tydligen för dåligt. Lite nykär kände jag mig för en kort stund. Efter 19 år så är det ändå ganska fantastiskt att kunna känna sig nykär ibland.

Inga kommentarer: