måndag 20 oktober 2008

Trött, tröttare, tröttast


Ikväll har vi firat sambons 42-årsdag på Jensens böfhus. Det var gott. Jag kände mig trög i pratet och inte särskilt social. Jag lät mest maten tysta mun. Vet inte hur det kommer att gå med det här bloggandet. Jag kommer sällan att få access till datorn tidigare än 22. 12-åringen och 14-åringen måste tjatas i säng innan jag kan sätta mig här. Nu när klockan är 22.15 så går min hjärna på lågvarv. Känner mig inte speciellt spirituell. På jobbet var det ganska kul. Jag kom i dispyt om Bregottet. Jag är inte med i Frukostklubben och tycker mig då inte heller ha rätt att ta av Bregottet. Arbetskamraten höll på att gå i taket på grund av min inställning till detta. Hon brukar aldrig höja rösten annars så det var en ny erfarenhet för oss andra. Tysken är tillbaka efter att ha älgjaktat. Han var helstressad idag och satt på sin expedition med dörren stängd och läste dagstidning (NA).

Inga kommentarer: