söndag 19 oktober 2008

Jag kan ju inte vara sämre

Jag kan ju inte vara sämre än sambon. Nu har han börjat blogga. Jag börjar blogga tre dagar efter honom! Det trodde jag inte. Han säger att han inte riktigt känner igen sig själv. Jag känner inte heller igen honom... Å, vad skall jag skriva om då? Vänner och familj? Det låter väl såååå tråkigt?!
Intressen? Haha. Jag har ju inga intressen. Jo, det kanske jag har förresten. Jag är intresserad av att studera folks beteenden i olika sammanhang. Det är roligt! (Jag gillar att läsa också). Just nu läser jag Flyga drake.
Vädret är toppen idag. Jag hoppas det börjar blåsa också. Just nu ser det inte ut som att det gör det. Jag vill gärna åka till Varamon. Hade inte tänkt börja blogga nu. Har egentligen inte tid. Måste äta frukost. Det är yngste sonen och jag som är vakna ännu så länge. Nu är jag igång med bloggningen iallafall!

Inga kommentarer: