fredag 16 januari 2009

Återigen i soffan...

Fredagkväll och Lets dance på TV. Det blir nog inte så mycket roligare än så ikväll. Sambon blev nyfiken på blondin-Bella och kollade in hennes blogg!? Jag tror inte att han tillhör rätt målgrupp. Sovrummet är måla och tapetserat. Det blev en färgstark tapet med fjärilar, blad och fåglar. Det känns verkligen skönt att kunna hålla ögonen öppna därinne utan att tappa lusten... Förut hade jag ett stort hemskt hål att stirra upp i men nu är där istället ett helt fint vitt tak!
Jag har verkligen soffat till mig de senaste månaderna nu när jag inte har haft någon cykel heller eftersom den blev vandaliserad. Har varit tvungen att åka buss eller fått skjuts och kilorna har bara rullat på mig. Terminsstart på Aikidon igår men jag lyckades hitta en bortförklaring som höll för att slippa släpa mig dit. Snart 15-åringen kom iallafall iväg till Aikidon och där var endast en enda ytterligare utövare/elev. Det var en tjej ifrån hans klass som var där för första gången! Det var nog tur att jag inte var där. Det är inte alltid kul att ha mamma med sig... Nu fick ju de två en tvåtimmars privatlektion. Han är ju i den åldern då han inte säger så mycket men av hans kroppspråk så tror jag att jag kunde utläsa att han hade haft det bra. Imorgon är vi hundvakt igen och då får jag iallafall lite motion när de skall ut och rastas.

Funderar på en ny hårfärg kanske att jag blonderar mig och blir blondin-Milla!

Inga kommentarer: