onsdag 9 juni 2010

Är det segt?

De senaste dagarna har jag upplevt min blogg som ovanligt seg och trög. Vet inte om den plötsligt vill spegla min personlighet lite extra övertydligt eller vad det kan vara som gör att den uppför sig så. Har ni samma problem när ni är här och tittar? För mig segar det när jag scrollar. Någon som vet varför det är så? Jag trodde det berodde på bilder som tog för stor plats men nu har jag tagit bort dem och problemet kvarstår. De är bara här på min egen blogg som jag har det så här segt. När jag tittar in hos andra så är det inga problem.

3 kommentarer:

Malla sa...

tycker blogspot har varit segt i allmänhet, hos alla de senaste dagarna, har dock inte märkt ngt spec hos dig

Fru Venus sa...

Segt här med, och då menar jag inte bara bloggscrollandet...

Knasterfaster sa...

Malla och fru Venus: Nu har det släppt! Jag hade lyckats förstora bilden bara lite lite så att jag själv inte märkte att den var större och det var de som orsakade segheten.