söndag 6 juni 2010

En till bra dag

Sambon har slitit hårt idag men jag har mest bara softat. Han har oljat in uteplatsen på framsidan och snyggat till plattorna på uppfarten. Svägerskan kom hit med några plaststolar som hon lånat. Hon var på väg till outlet försäljning på Färg och Form och då följde jag med. Jag köpte en tillbringare och 6 glas. Jag har hjälpt Mellan med klädseln till imorgon Han ska vara utklädd till Stålmannen för de har Latjolajban dag på skolan. Bilder kommer senare. (Svägerskan har min kamera och den nya hade slut på batterier). Han har stålmannenkalsonger, blå tights, gult bälte, röda fotbollsstrumpor på fötterna och en röd badhandduk som mantel. Sambon tycker inte att jag skall hjälpa till med att fixa och greja med sådant där men jag  kan inte låta bli för jag tycker ju att det är så himla kul! Mellan provade outfiten och provade även att springa ett varv runt kvarteret. Haha. Minsta som sprang efter sa "låtsas inte om att jag är din lillebrorsa". Nu kom Sambon in och berättade att de gått till affären! Hahaha. Bilder kommer strax!

1 kommentar:

Malla sa...

hahaha, ser fram emot de bilderna!