söndag 23 januari 2011

Bloggpaus

Pausar lite i söndagsröjningen av hemmet.

Välkomna alla nya följare! En stund igår hade jag 39 följare men sedan var det någon som valde att lämna mig. Det kanske var någon som inte gillade Thåström för jag märkte tappet precis efter att jag publicerade det inlägget. Thåström-inlägget var tillägnat min brorsdotter som är ett stor fan av honom. Hennes dotter har ett mellannamn från en av hans låtar. Lilla brorsdotterdotter är drygt två månader gammal redan.

Igår var det filminspelning här hemma när jag var på stan och fikade. Det var nog tur att jag inte var hemma då. Det syns lite spår efter inspelningen, vita tejpbitar ligger på golven. Sambon sa att det såg värre ut då han kom hem igår. Det var inte Spielberg och inte heller Fares som var här utan det var Mellan och en av hans kompisar. Minsta fick agera statist. Vilken lycka för honom!

Nu ska jag ställa undan julsakskartongerna.

5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag skulle också vilja vara med i en film, typ "Barbamammans återkomnst". Det där med följare, dom kommer och går när man minst anar det. Själv tycker jag det är lite fånigt att gå tillbaka lång bak för att ta bort sig från en blogg som man valt att följa i nåt skede. Om den/man inte gjort nåt tokigt vill säga. Mig får dom nog dras med. Ha en skön söndag, kram!

Unknown sa...

Bloggpaus här också mellan tvätt och annat röj.
Ha en skön söndag...just nu skiner solen här och det hela liknar vår på nåt sätt ;-)

Ulrika sa...

Jag har paus för att blogga jag.
Fast det andra jag gör går väl inte till historien på något sätt så det spelar nog ingen roll.
Jag har också 38 följare, har aldrig haft 39 och det verkar ha stannat här. Orkar inte försöka få fler heller.

Ha en härlig söndag!

4U2 sa...

Var är pausfågeln då?

nillas liv på pinnen sa...

Vilken tur att de sysselsatte sig så bra i din frånvaro! Det bådar gott för den trallande framtiden.