onsdag 19 juni 2013

Afton dag 3

Det går bra det här experimentet som jag sysslar med. Nu är det snart bara en dag kvar. Kan ni gissa vad det är?

Ikväll ska jag gå ut och promenera igen. Helst 1 mil. Jag hoppas Sus hör av sig snart. Imorgon ska jag promenera med Nilla.

Sambon är på aw. Mellan vill ha panpizza till middag. Jag hade som förslag färskpotatis, fläskfile' och dragonsås men det ratades. Jag har inget annart förslag. Största åt just en bit av tacopajen som jag gjorde igår. Det var paprika i degen på den. Det var ungefär så långt jag följe receptet. Resten hittade jag på själv. Det brukar bli bäst då.

Nej, nu regnar det! Det var väl onödigt!

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Regn är onödigt.
Men det är skönt att simma när det regnar.

maria sa...

Dragonsås är något av det godaste jag vet!!! Ungdomarna har ingen aning vad de sa nej till!

Jenny sa...

Shit det lät gott. Allt haha. Sååå hungrig ikväll.